Es esch zwar scho 11 Tag här, aber was heit der am Silvester-Abig gmacht ? Heit der föu gsoffe bis der dure sit gsi ?
…..so nochem Motto: “Ganz in Blau, mit 3,4 Promille….” :P :D
Auso eg ha als erschts “Dinner For One” im SFDRS gluegt, denn hets Fondue Chinoise geh nochhär hani schnäu mini Schwö müesse a Bahnhof bringe. Aschliessend isch de Peach Weber mit “Giggelisuppe” am TV cho. Denn der Johreswächsu überstande mit CAFé DE PARIS und es paar Hanfbier, etc. :) bis ca. 4 Uhr.
also ich han au zerst, natürlich wia sichs ghört; “Dinner for one” uf SF DRS gluagt! das ghört eifach zum silvester! au wenn ich dä kurzfilm jetzt sicher scho zum zwanzigsta mol gseh han! egal! das ghört dr zua!
nachher bin ich no am iMac gsessa und am chatta gsi … und denn, am elfi ir nacht bin ich uf dr dorfplatz wo immer s halba dorf versammlet isch! und bin denn so, inmitta viller Dorfbewohner und villna Tourista übera grutscht! … jooo .. nachher bin ich wieder hei (ca. eis ir nacht) und han es bitz fernseh gluagt und öppa am guat halb 2 bin ich an dr Mac go wieder chatta! gell marco & tutlex! ;) … –> Fazit; 0.0 %. Alcohol! niente! ;) :o
für mi isch dr tag ansich nüt speziells, erscht so abem 10i (22.00) hets afanga kribbla und toba und ma het sich gedanka gmacht. i han dr johresübergang in beataberg (be) uf sfdrs gluagt. denn mit grossvater/muater und onkel/tanta/cousinli ufs neua johr agstossa. denn hets so megasuperguati blätterteig-täschli geh mit versch. fülliga (tomata, lachs, poulet etc.) vur (für mi) beschta köchin, wer echt…? mis “müeti” :)
i het zwor d chance ka uf an (i glaub eher grössera) ruusch, aber dahei im kreise der familie sozäga isches au easy.
fazit: ebafalls 0.0% alk und suschtigi “stoned”-machendi mittali ;)
dr marco wo immerno glich wiiterläbt => han mer kei vorsätz gno
Anmelden um neue Antworten zu verfassen
Allegra Leser! Nur angemeldete Nutzer können bei diesem Beitrag Antworten hinterlassen. Jetzt kostenlos registrieren oder mit bestehendem Benutzerprofil anmelden.
Ab CHF 5.– im Monat
👉🏼 Wir benötigen deine Unterstützung! Unterstütze macprime mit einem freiwilligen Gönner-Abo und mache die Zukunft unseres unabhängigen Apple-Mediums aus der Schweiz mit möglich.
macprime unterstützen
macprime ForumSilvester 2003
VonAntwort von Hitsch
Unsere Sponsoren
Apps with love entwickelt digitale Produkte, die das Leben vereinfachen.
Dich als Sponsor präsentieren und macprime mit möglich machen.
Stefan Rechsteiner
marcohartmann
Anmelden um neue Antworten zu verfassen
Allegra Leser! Nur angemeldete Nutzer können bei diesem Beitrag Antworten hinterlassen. Jetzt kostenlos registrieren oder mit bestehendem Benutzerprofil anmelden.