Gönner-Abo

Ab CHF 5.– im Monat

👉🏼 Wir benötigen deine Unterstützung! Unterstütze macprime mit einem freiwilligen Gönner-Abo und mache die Zukunft unseres unabhängigen Apple-Mediums aus der Schweiz mit möglich.

macprime unterstützen

YEAH! ! HC Lugano im Finale !

Profilfoto von Hitsch

VonAntwort von Hitsch

Ändlich hend d’Luganesi s’gschafft im letschte Spiel im Playoff-1/2-Final gege ZSC L. und hend de Match chönne mit 4:2 gwünne ! Ich han fascht s’ganze Spiel am TV mitverfolgt, es isch sehr hart gsi !

Jetzt müend Lugano no die reschtlichi Chraft ha, um de SC Bern au no z’besiige !!!!!!

Lugano muas de Schwizermeischter-Titel vom letschte Johr bestätige !!

Gruess iMacIan

Unsere Sponsoren

Profilfoto von marcohartmann

marcohartmann

Ich bin au nit für Lugano, natürlich für Klote-Flyers, aber ich hasse Bern wied PESCHT :-X Die hend so verdammt primitivi Fans und d’Spieler sind voll kacke :-X Sorry, aber das het jetzt use müesse…. Gruass Chrischtian

das isch aber au nit grad gschiid dia gegasiitig gwalt (verbal und nonverbal)… i kann als normalerwiis absolut nit an sportergebnis interessiarta nur das säga :)

Anmelden um neue Antworten zu verfassen

Allegra Leser! Nur angemeldete Nutzer können bei diesem Beitrag Antworten hinterlassen. Jetzt kostenlos registrieren oder mit bestehendem Benutzerprofil anmelden.