Gönner-Abo

Ab CHF 5.– im Monat

👉🏼 Wir benötigen deine Unterstützung! Unterstütze macprime mit einem freiwilligen Gönner-Abo und mache die Zukunft unseres unabhängigen Apple-Mediums aus der Schweiz mit möglich.

macprime unterstützen

Hallo + iChat

Profilfoto von Michi

VonAntwort von Michi

Hallo zämmä. Zerschd mool es grooses Lob an diä Hompage. Ich findsä ächt super! Und ich han mer vorgno, jetzt öfders im Forum Biidrag leischdä! Nur, ich bin ebä erscht 16ni und d’Elterä hend nid sonä freud wenni am mim gliebtä iMac bin… :-) Aber ich bin en sehrä groosä Apple-Fan. Ich interessier mich au ernorm.

Jo ich han jetzt au grad e Frog übers iChat. Zwar han ich de nümmi uf minerä Plattä. :-( Und ich finden nid zum downloadä. Ich nutz ebä no 10.2.8, aso gohts neuä nöd. Het mer öber de Link dezuä? Weri sehr dankbar!

Und chanmä denn mit dem au mit sodignä chatte wo de MSN-Messenger nutzä? Oder grad nur mit anderä wo de iChat hend? Oder, gits en Messenger uf Windows bassirend, wo midem iChat chan komunizierä?

Ich dank euch scho mal im Voruus… Ich muen scho wider ind Schuel. :-( machets guet, und es liebs Grüessli vo mir!

michi

Anmelden um neue Antworten zu verfassen

Allegra Leser! Nur angemeldete Nutzer können bei diesem Beitrag Antworten hinterlassen. Jetzt kostenlos registrieren oder mit bestehendem Benutzerprofil anmelden.